Inside her head

Alla inlägg under november 2009

Av Isabelle - 30 november 2009 17:44

 

Av Isabelle - 30 november 2009 17:41

Låter bilderna tala för sig själva. Är inte riktigt klar/nöjd.

Vad tänker du när du ser bildena?


 

 

Av Isabelle - 30 november 2009 11:27

Gjorde en bakgrundsbild till Wille igår, fin va ?

Av Isabelle - 29 november 2009 11:51

Läste nyss Miss Jennies blogg, och insåg att vi i stort sett spenderat helgen likadant. Minus att hon var i stallet.


I fredags var det öppet hus i skolan, jag närvarade i form av arbetande elev i fotostudion, vilket blev ganska enformigt ett tag. Jag vandrade omkring i skolan och såg trevlig ut och fotograferade i godan ro.


I går, lördag, spenderades dagen på en julmarknad. När vi kom hem slängde jag och wille ihop lite ingredienser som i slutändan kom till att bli två plåtar med lussekatter.


       

Av Isabelle - 26 november 2009 22:46

Har ett fåtal intressanta saker att dokumentera idag.

Den första är att mina bröst har blivit mirakulöst större, och den andra är att jag är skitstressad i skolan, men samtidigt väldigt lugn.

Okej, ska jag börja med den intressantaste nyheten? Nej, precis. Det går ju inte, för ingen av dem är direkt intresseväckande.


Skall skriva en uppsats om medeltiden på historian, skall skriva en "film och påverkan"-uppsats på filmkunskapen, skall skriva en filmanalys om Citizen Kane på engelskan, skall skriva en akademisk uppsats i svenskan, och, sist men inte minst, skall göra ett reportage på rörlig bild! Sedan kommer det säkert dyka upp något mer inom en snar framtid, jag har säkert glömt något också, men det får förbli glömt för en stund, det blir bäst så. Trots alla dessa moment så känner jag mig tillfredställd och lycklig. Jag försöker ta saker i min takt och inte stressa upp mig för saker och ting, jag försöker, lyckas inte alltid, gör om och gör rätt. Tillslut går det, så mitt tips till dig som har lika höga kvar på dig själv som jag har på mig själv är att försöka om och om igen, tillslut går det!


Dåså, den andra nyheten.

Mina bröst har mirakulöst blivit större, jag menar det. Fullt seriöst.

Min pojkvän frågar om jag har opererat dem, och min mamma fnissar mamma-förtjust över att mina små myggbett vuxit sig till en aning.

Saken är den att mina bh:ar ger mig värk, och de får mina små nipples att vilja ta en nypa luft. Så, därför käre gud (vårdnadshavare med pengar) ber jag dig om en handfull nya bysthållare. Tack!

Av Isabelle - 22 november 2009 18:25



På facebook finns en liten snutt av Rubellas låt "Unknown Forgiveness", Ni som är medlemmar i gruppen "Rubella" kan gärna spana in den!


http://www.facebook.com/video/video.php?v=182327169321&oid=193118789847&ref=nf




Av Isabelle - 20 november 2009 19:03

Igår satt jag, fridis och Olle kvar i skolan till klockan tio och redigerade vår msuikvideo, som äntligen är klar! Tror att det bara är finslipning kvar, om ens det? Nåra i gruppen stannade nämligen kvar idag också. Nästa vecka börjar vi med vår reportageuppgift. Nåt tips på saker man kan göra reportage om?


Idag har jag simmat på idrotten, gick väl ganska smärtfritt, skippade livräddningen så jag slapp panik-ångesten. Kom nyss hem från extra-repet som Eiman på NOVA fixade åt oss eftersom Concrete Society repade i vår lokal i måndags. Det gick verkligen otroligt bra idag! Helt galet, har aldrig spelat så bra.


Imorgon gäller följande på NOVA:

14.00 - 16.00 Mingel 

16.00 - 18.00? Soundcheck (det kan tyvärr inte allmänheten vara med på då NOVA har stängt under tiden)

19.00 - 24.00 Banden spelar


Hoppas ni dyker upp och hejar på oss!




Presentation

Omröstning

Vad vill ni att jag skall skriva mina tankar och åsikter om i kommande inlägg?
 Svininfluensan
 Grupptryck
 Julen
 Sex
 Fotografering

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards