Inside her head

Alla inlägg under mars 2010

Av Isabelle - 26 mars 2010 12:25

Den här videon är min räddning när jag har tråkigt, kan inte sluta skratta åt den!


Av Isabelle - 26 mars 2010 09:59

Misslyckades med matteprovet totalt. Jag har pluggat inför provet i en veckas tid nu, har inte haft nåt annat att göra när jag har varit sjuk. Igår mådde jag fortfarande inte bra, men jag bestämde mig för att gå på matteprovet i alla fall, eftersom jag faktiskt hade pluggat en hel del och kände att provet inte skulle vara så ansträngande. Jag hade fel.

Jag blev andfådd av att gå till skolan från bussen, jag var yr när jag kom in i klassrummet, och jag kunde inte koncentrera mig för fem öre när jag väl satt där. Ord och siffror flöt bara ihop och var var nära på att börja gråta. Jag satt tills alla andra var klara, och då hade jag ändå bara gjort nåra tal på G-nivå och inte ens försökt på resten. Då bestämde jag mig för att lämna in, och göra omprov när jag är frisk i alla fall.

Calle sa dock att av det han såg på första sidan av mitt prov så såg det ut som att jag blev godkänd i alla fall, så nu ska jag ge allt på nationella istället!

Calle avslutade även med att han inte ville se mig i skolan idag, och han fick som han ville, min favoritlärare!  Det var klokt.

Av Isabelle - 23 mars 2010 13:47


Fängsla in mig, jag har begått ett brott. Målbrottet. Har varit förkyld sen i fredags nu och den dumma förkyldningen vill inte ge sig, jag låter som en förargerlig tonårspojke när jag pratar. Har precis regigerat lite bilder till mitt Foto C-arbete och snart ska jag plugga lite matte. Jippie!

Ps. min pojkvän är söt

Av Isabelle - 12 mars 2010 20:11

Här har ni ett litet klipp från när vi repade in solot som vi lagt till i låten "Sweet Dreams Are Made Of This/These".Tabbar oss lite där, men fan så bra vi spelar låten nu ! ;)


.

Av Isabelle - 9 mars 2010 18:08

jag är ledsen.

Av Isabelle - 9 mars 2010 13:02

Fick reda på igår när vi repade att vi ska spela på nationaldagen. Blir säkert skitkul! Så jävla najs att vi är det enda bandet som ska spela också!

Gårdagen slutade dock otrevligt, åkte hem tidigare från repet med migrän, senare på kvällen spydde jag som en räv, är hemma från skolan idag. Suck.

Av Isabelle - 5 mars 2010 15:08

Hoppsan, det var ett tag sedan jag slog mig ned vid tangentbordet och knappade ner lite ord att placera i bloggen. Den här veckan har jag haft sportlov. Har för en gångs skull inte gjort nåt speciellt. Har för det mesta tagit det lugnt. Träffade Olle i onsdags, vi gick runt lite i täby centrum med hennes lillebror, tog en fika och så.

Igår fick staden besök av mig och min mor. Vi gick runt på drottninggatan en stund, åt en riktigt god lunch på "Lilla London" och sedan flanerade vi runt lite till, längs kungsgatan, hötorget, Gallergian, NK, PK-huset. Riktigt mysig dag. Kom hem med några nya vänner till mina gamla trasor i garderoben också!


Idag fyller en av mina bästa vänner, David 19 år. Grattis till honom! Kanske beger mig hem till honom ikväll, mår lite illa och så just nu men hoppas att det blir bättre!


puss på er


 

Har btw gjort ett nytt solo till en av låtarna vi ska spela på lördag. Mums!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni att jag skall skriva mina tankar och åsikter om i kommande inlägg?
 Svininfluensan
 Grupptryck
 Julen
 Sex
 Fotografering

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards