Inside her head

Alla inlägg under augusti 2010

Av Isabelle - 30 augusti 2010 13:50

Klappat och klart, studentmössan är beställd. Köpte även en tröja med trycket "student 2011". Allt som allt gick det väl på en 1300:-

Jag är trött och sliten, ska vila nu. Stackars pappa är smittad nu också.


 

Ps. Jag heter inte marie, jag går inte på tibble och jag läser inte samhällsprogrammet :)

Av Isabelle - 29 augusti 2010 12:38

       

Av Isabelle - 27 augusti 2010 13:55

Seriously! Jag behöver känna mig lite snygg, men eftersom jag just nu bara kräks på mig själv (dessutom är jag sjuk så kan inte träna) så får jag lägga upp lite bilder på mig själv där jag faktiskt tycker att jag är "helt okej snygg" (citat ur linas kvällsbok). Längtar efter att få repa, helst på NOVA! Och jag ska börja ta lite lektioner för att få en liten spark i röven och utvecklas lite, känns som att jag har stannat upp och hamnat i nån dvala där jag varken vet ut eller in på gitarren. Idétorka typ, fast mycket värre. Men de kanske blir så när man är självlärd, tillslut tar de stopp liksom...men vad vet jag, har inte varit med om det förut.


Vi har fixat och trixat lite med det digitala mediala (*asg*) till bandet. Hemsidan är omgjord, youtubesida startad och myspace är uppfräschad. kika gärna in, www.rubella.se


        

Presentation

Omröstning

Vad vill ni att jag skall skriva mina tankar och åsikter om i kommande inlägg?
 Svininfluensan
 Grupptryck
 Julen
 Sex
 Fotografering

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards