Inside her head

Direktlänk till inlägg 27 maj 2010

Världens seriösaste blogginlägg

Av Isabelle - 27 maj 2010 12:26

Hallådär!

Idag är jag superglad, jag åt nyss en chokladbit. Men det är inte därför jag är glad, vill ni veta varför jag är glad? det får ni aldrig veta, eller okejdå (jisses jag kan verkligen inte hålla mig längre!!!) Jag, Ollebolle och Magdapagda sände radio idag, och jag var programledare! Det gick superduperbraigt. Vi pratade om studenten och läraren som heter Mange (eller egentligen magnus men det säger vi bara om vi måste) tyckte att vi gjorde ett "mycket skitbra jobb" så vi fick M(ycket)S(kitbra) J(obb) i betyg.. eller ja, på ren svenska MVG, vilket resulterade i att jag fick MVG i hela kursen ljudmedier också! Jippi-halloba!
En annan sak som faktiskt har hänt också är att min bästa vän Rebecca (aka. becca, bex, snygging, sötnos, pälski, grötnosen) har klippt håret och hennes mamma ska gifta sig med en man som heter samma sak som min pappa och dom har en bil också, en yaris eller va den nu heter. såg en sån bil på morgonen idag, den var blå och fin.
Igår repade jag med mitt band, vi repade in låtarna som vi nyss gjort, den ena heter "Trade" och den andra heter "Bleeding Lies" båda är jättebra tycker jag men Trade är min favorit för den är så svängig! Om en vecka ungefär har vi spelning på Vallentuna IP och då ska vi spela dom sångerna. det ska bli roligt.
Jag älskar mina bandmedlemmar väldigt mycket, vi ska på Arvik Festivalen i sommar och igår bokade jag tågbiljetter till oss. Vi åker sent den 14juli och kommer hem sent den 18 juli. Vi ska åka tåg jättelänge så vi kommer bli trötta, men som tur är kan man sova på tåget om man vill, jag kan väcka alla när vi är framme för jag är snäll. Vi ska göra t-shirtar med vårt bandnamn på så alla på festivalen vet att vi spelar i band. så ska vi ha med en gitarr som ska bli vår "resegitarr" hihi.
Pappa är snart klar med tapetseringen i mitt rum. det är vitt och turkost och sen ska jag ha svarta möbler. Och förresten jag har en ny gitarr som jag fick när jag fyllde 18. och killen på ica grattade mig i efterskott igår för att jag sa att jag kunde visa leg. det var roligt. på lördag kommer mina släktingar och ska äta tårta med mig och sjunga för mig, men jag brukar alltid skämmas när människor sjunger för mig fast det kanske inte blir så på lördag. hoppas inte hihi
Linn sitter och glor på mig och hon är konstig. Olivia också, men jag gillar dom ändå, för dom är söta. Jag gillar olivias rumpa för den är så fluffig när hon går upp för trappan till fotoklassrummet. Hon gav mig köttbullar i födelsedagspresent för en gång på mattelektionen när vi slog våra kloka huvuden ihop så sa jag att jag kände att jag hade en köttbulle i halsen fast jag inte hade det på riktigt hihiihihih 
Jag vill ha en likadan klocka som Olivia fast röd. den är fin. sen vill jag ha en väggklocka också som det är en snygg dam på. Marilyn Monroe faktiskt.    
Nu vill jag inte skriva mera för jag är trött i mina fingrar.
Puss på er.
ps. jag gillar olivia och linn mycket mycket mycket! hihiih <3<3<3<3<3<3
   olivia <3  
 
Mandy

Mandy

27 maj 2010 17:17

Hahaha, det här inlägget gjorde min dag, vad gulligt!

http://scars.se

 
em

em

27 maj 2010 23:40

HaHAHAHAHA:D aw du är gullig

http://hwleh.blogg.se

 
Emma-Linn

Emma-Linn

9 juni 2010 13:21

Jaa, jag hörde det! Jag förstår dig absolut Isabelle :) det skulle jag också gjort. Syftade absolut inte på dig! Grattis till två år :D vi får ses i sommar (: puss

http://angelsdontkill.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle - 11 april 2011 09:50

Man måste tillåta sig att må dåligt ibland, men det här är faktiskt inte okej. Vad har jag gjort för att förtjäna det här? ...

Av Isabelle - 30 januari 2011 18:07


Jag vet att det var trehundra år sedan jag skrev. Tänkte bara säga att jag är lite stressad över att jag tar stundenten typ när som helst. Känns som att det är en hel del kvar att göra, men inte riktigt lika mycket tid kvar. Dessutom kommer jag bli...

Av Isabelle - 6 december 2010 12:05

Hej, jag håller på att skriva en vetenskaplig uppsats i skolan som handlar om kvinnors kroppsideal. Hjälp mig med att fylla i det här formuläret så skulle jag bli jääätteglad! :D   OBS! Endast tjejer :) https://spreadsheets.google.com/viewfo...

Av Isabelle - 16 oktober 2010 10:52

Igår var jag på Ladies Night tillsammans med Magda och Olivia. Var skitkul! MEN, vi var inte där för att roa oss, utan för att jobba för TV-NORD. Vi kom dit strax innan klockan sex, hade satans mycket problem med att hitta en bra parkering, slutade...

Av Isabelle - 11 oktober 2010 23:54

     

Presentation

Omröstning

Vad vill ni att jag skall skriva mina tankar och åsikter om i kommande inlägg?
 Svininfluensan
 Grupptryck
 Julen
 Sex
 Fotografering

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards